|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
v64 Romme
Bästa spik? bästa drag? Kallblodfenom. Månprinsen borde krossa dem eller ?
nu kör vi
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Highspeed Call, Månprinsen och Sweetsformysweet.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Är en 2:a! I kupongdelen har du skrivit en 1:a, bara så du vet...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shooter (+3) |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ingen som lirar idag eller? Luktar de dålig utdelning?
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Tack för det, rättat!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+1) |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Citat:
Är sweetsformysweet vinnare? Ja tycker den känns som en av flera? Är verkligen atcion launcher en bra spik som atg föreslår? I de loppet att spika över huvudtaget? |
||
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Citat:
När det gäller Sweetsformysweet beror väl loppet mycket på Naomi Wibb. Når den spets vill de ju köra i tät. Fast Ballerina River vill ju också köra där. Lär bli tempo, i sådana fall öppnas loppet upp, så ja den är nog en av flera. Action Launcher går ju upp i klass men den lär nog ta spets och den är svårslagen därifrån. Känns ändå som att Alsén kommer att köra lite för fort i tät, därmed göra det lättare för bakspår hästarna att komma in i matchen. Lycka till! |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
BBS Florino i v64-2 har ruggigt bra platsodds..... 4.5 på bet365 och 5,5 på UB.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
startsnabb-barfota-springspår-dock så sparar man norsken....... inga högdjur emot. Jag tror BBS Florino har bra chans.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Romme, kanonlopp i kväll. En av mina favorit banor som helhet.
Bortsett från kvällens travlopp finns det tyvärr minus under kvällen: Vi måste uthärda Robins stämma, det är tråkigt, tragiskt och beklämmande att höra hans -samma, samma, samma frågor, saknar helt ordförråd. Han tråkar ut folk. Värre än värst Dalatravets speaker, hur kan han få fortsätta och spela pajas? Lovar att är känd i hela trav Sverige. Vill han spela huvudrollen under en travtävling vilket inte ingår i en speakers uppgift. Han har missuppfattat sin uppgift helt, jämför med vilken speaker på vilken bana som helst. Han uppträder närmast som en kreatursutropare i Texas. Jag vet att klagomål framförts till styrelsen utan åtgärd tydligen. Tyvärr förstör han en del av travupplevelsen
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Spikar örbäckens Marion idag på allt.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Månprinsen vinner (förstås) om nu inte Melander lyckas köra bort honom...
Dock intressant bakom! 7 Hulte Magnus är ingen sprinter och visst känns det som att 9 Hallsta Lotus gjort sitt bästa... SNACKA OM LAVAT INTRYCK på 3 Stjerne Jerven senast!! Fast med ett ton på Färjestad och med dessa förutsättingar är jag säker på att han springer nedåt 22-strecket! Kanske under det rentav! Månprinsen höjer sig markant, men jag vill hävda att Stjerne Jerven höjer sig lika markant bakom!! TVILLINGEN KÄNNS "KLAR"! Får vi 3,00-3,50 månne!?
|
|
|
|
|
|